سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه درمارولر

درمارولر چیست

درمارولر (Dermarolling) نام دستگاه زیبایی و جوان سازی پوست می باشد که از سوزن های  زیاد و بسیار ریزی تشکیل شده است این سوزن ها با حرکت بر روی پوست سوراخ های بسیار ریزی ایجاد می کنند که این امر سبب ساخت کلاژن خواهد شد، سوزن های این دستگاه در حدود 0.1 میلیمتر می باشند و اگر از جنس تیتانیوم باشند خیلی بهتر است. با استفاده از دستگاه درمارولر تیتانیومیمحصولات مراقبت از پوست به راحتی در سطح پوست شخص نفوذ می کند. اشخاصی که دارای لکه های پوستی، آثار بخیه، سوختگی، چین و چروک روی پوست خود هستند می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

نحوه ی استفاده از دستگاه درمارولر

این دستگاه از یک صفحه ی غلطان با سوزن های زیاد و خیلی نازک تشکیل شده و شبیه به ماساژور می باشد. بهتر است  قبل از استفاده از این دستگاه پوست صورت به طور کامل ضد عفونی شده و از بی حس کننده ی موضعی استفاده شود. دستگاه درمارولرباید به آرامی در تمامی جهات روی سطح پوست شخص حرکت داده شود. بهتر است افرادی که دارای التهابات پوستی، آلرژی، زخم های سر باز، بیماری های التهاب خون و دیابت هستند قبل از استفاده از این دستگاه با پزشک مشورت کنند. این دستگاه برای هر سنی قابل استفاده خواهد بود. از آن جا که یکی از دلایل ایجاد چین و چروک روی پوست اشخاص کمبود کلاژن می باشد این دستگاه با تحریک پوست سبب تولید کلاژن شده و چین و چروک های پوست را کاهش می دهد.

 

فواید استفاده از دستگاه درمارولر

استفاده از درمارولر تیتانیومی سبب از بین رفتن ترک های شکم که بر اثر بارداری و ... به وجود آمده است می شود علاوه بر این استفاده از این دستگاه باعث افزایش جریان خون و شفافیت پوست، بهبود جای زخم و جوش، رویش مجدد مو، درمان تیرگی پوست، خط لبخند، رفع آثار ناشی از جراحی، خط اخم و رفع چین و چروک های پوستی خواهد شد.

 


منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکیآرادرما