سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ژل فیلر

 ژل فیلرها یا پر کننده ها موادی شبیه ژل هستند که برای حجم دادن به شیارهای عمیق شده پوست ، چروک ها ،برجسته کردن لب ها و گونه ها ، پذ کردن جای جوشه و لیفتینگ پوست به کار میروند.همه افراد وقتی از سن سی سالگی عبور می کنند به صورت محسوس متوجه روند پیری پوست و نشانه های آن می شوند.ماندگاری ژل یکی از مهمترین ویژگی های ژل فیلر است.

ژل الانسه

ژل الانسه یکی از جدید ترین تکنولوژی ژل در دنیا می باشد که علاوه بر ایجاد حجم ساخت کلاژن در پوست را میگردد .ژل الانسه معمولا برای گونه استفاده می شود. ماده اصلی تشکیل دهنده ژل الانسه میکرو سفرهای پلی کاپرولاکتون است این ژل ازقدرت جذب بالا و جنسی نرم برخوردار است .یک نکته مهم درمیزان ماندگاری این ژل این است که هر چقدر مقدار مولکول های میکروسفر های ژل الانسه در تزریق بیشتر باشد مدت زمان بیشتری تا تحلیل کامل ژل و از بین رفتن آن در محل تزریق می برد.

ژل ژوویدرم

امروزه استفاده از تزریق ژل ها و چربی برای جوان سازی پوست رواج یافته است زیرا این یک روش کم تهاجمی می باشد که نیاز به جراحی ندارد و معمولا تاثیر مناسبی دارند ژل ژوویدرم یکی از ژل های تزریقی است که برای از بین بردن چین و چروک و حجم دهی لبب ها و گونه ها استفاده می شود ژل ها با استفاده از ماده فعال خود اسید هیالورونیک حجم بافت صورت را افزایش می دهد اسید هیالورونیکیک ماده طبیعی موجود در بدن است که این اسید کلاژن تولید می کند که سبب استحکام بخشی به پوست می شودو با بالا رفتن سن تولید اسید هیالورونیک در بدن کم می شود و این سبب افتادگی و چروک شدن پوست می گردد.

ژل آلاینا

بهتری ژل برای تزریق لب ژل آلاینا می باشد.ژل آلاینا تزریق این فیلر به صورت زیر جلدی ست و در بخش کمانی شکل زیر چشم ، ترجیحا توسط میکروکانولا انجام می شود بهترین نتییجه از ژل آلاینازمانی مشاده می شود که به میزان کم و متوالی در این نواحی تزریق شود . ماندگاری این محصول 12 ماه گارانتی می باشد در درمان چین و چروک ، این فیلر به سرعت در بافت پخش شده و لیفتی طبیعی ایجاد می کند. هیالورونیک تقریبا برای همه افراد قابل استفاده است از آنجا که ترکیب شیمیایی هیالورنیک در بین همه گونه ها یکسان است ، آلرژی نسبت به آن بسیار نادر است و بر خلاف ایمپلنت کلاژن گاوی نیاز به تست پوستی ندارد .

منبع : وب سایت محصولات پوست و مو های پوست