سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های جدید زیبایی صورت و بدن

روش های جدید زیبایی صورت و بدن

روشهای زیبایی همراه با پیشرفت تکنولوژی هر روز جدیدتر شده و روش های جدید غیر تهاجمی با تاثیر گذاری بالا اختراع می شوند. تزریق ژل از روش هایی ست که به خودی خود جدید نیست اما روش های انجام ان و نیز متریالی که در ان استفاده می شود در طول زمان تغییرات زیادی کرده است.

تزریق ژل با سرسوزن یا کانولا

سابق بر این، تزریق ژل لب با استفاده از سر سوزن انجام می شد. با ورود کانولا و میکروکانولا به بازار تزریق ژل در مناطق مختلف صورت و بدن با استفاده از کانولا که نوک گرد داشته و بریدگی کمتری ایجاد می کند، انجام می شود. مزیت کانولا نسبت به سر سوزن این است که نوک گردی داشته و منعطف تر است. به همین دلیل در هنگام تزریق کمتر باعث پارگی مویرگ ها و به دنبال آن کبودی در ناحیه تزریق می گردد.

تزریق بوتاکس از پزشکی تا زیبایی

در رابطه با تزریق بوتاکس که یک روش درمانی برای بسیاری از مقاصد پزشکی است، برندهای مختلفی شروع به تبلیغات برای استفاده از بوتاکس برای زیبایی کردند و از آن به بعد برندهای مختلفی برای این کار به وجود آمدند. امروزه برند داخلی مصپورت از شرکت مصون دارو به دلیل تاثیر گذاری بالا و همچنین قیمت مناسب محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بسیاری از افراد رضایت خود را در رابطه با تزریق بوتاکس مصپورت در پیشانی و خط اخم خود بیان کرده اند و در طول زمان اعتماد خوبی نسبت به این برند داخلی ایجاد شده است.

کاشت مو در صورت آقایان

بسیاری از آقایان که ریش و سبیل پرپشتی ندارند، مایل هستند که تراکم بیشتری از مو در صورت خود داشته باشند. برای این دسته از آقایان روش کاشت ریش و سبیل روش ماندگار و خوبی است. کاشت ریش و سبیل با روش های مختلفی انجام می شود که در تمام آنها پیاز مو را از خود فرد می گیرند و در جاهای مورد نظر می کارند. این کار دغدغه افراد در مورد موی صورتشان را به طور دائمی بر طرف می کند. البته برای گرفتن بهترین نتیجه باید مراقبت های قبل و بعد از ان را به صورت اصولی انجام دهید.

استحکام پوست با ماساژور آیس رولر

از قدیم الایام مزیت های مختلف سرما و یخ برای پوست به اثبات رسیده است. همیشه شنیده ایم که در هنگام دوش گرفتن صورت خود را با آب ورلرم مایل به سرد بشوییم و یا صبح بعد از بیدار شدن با آب سرد به پوست صورتمان شوک وارد کنیم. این روش های به جوانسازی پوست صورتمان کمک می کند. وسیله جدیدی که برای زیبایی پوست طراحی شده است، ماساژور آیس رولر می باشد. آیس رولر یا ماساژور غلتکی علاوه بر تسریع خون رسانی به صورت، کمک می کند که بافت پوست مستحکم تر شده و پوست را لیفت می دهد.

دستگاه جوانساز پلاژن ، انقلابی در جوانی

پلاژن دستگاهی جدید است که در انواع 2 کاره و 3 کاره در بازار موجود می باشد. برای اینکه از کارایی دستگاه پلاژن مطلع شوید، باید بدانید که تغذیه و آبرسانی به پوست اصلی ترین کار این دستگاه می باشد. پلاژن علاوه بر رفع چین و چروک ها باعث پاکسازی و لیفت پوست می شود. علاوه بر این، بازیابی حجم از دست رفته پوست از دیگر قابلیت های این دستگاه می باشد.